KVO LUN sekcijska garažna vrata i automatizacija kolnih prilaza

1. podešavanje osjetljivosti – motor osjeća nailazak na prepreku

2 . automatsko zatvaranje – kod automatskog zatvaranja postoji mogućnost da se ograda zatvori sama bez da ju vi zatvarate sa daljinskim ili nekim drugim sistemom zatvaranja , tu postoji mogućnost reguliranja intervala od 5 – 120 sec

3 . korak po korak komanda – ta funkcija radi mogućnost da jednim pritiskom na daljinski upravljač npr. Imate opciju da jednom stisnete ograda krene , jednom stisnete ograda stane , jednom stisnete ograda krene ili jednom stisnete ograda krene a drugim pritiskom na gumb ograda ide momentalno u smjer zatvaranja

4. usporenje prije kraja – ta opcija omogućuje da svaka ograda prije samoga dolaska na krajnju poziciju bilo to u otvaranju ili zatvaranju lagano uspori te na samome kraju stane .

5 . električna kočnica – ona se koristi samo u određenim situacijama kao sto su npr . kad vaša ograda radi terena je nagnuta u nekom određenom postotku .

6 – vrijeme rada motora za krilnu ogradu – to je opcija koja se nudi po defoltu za vrijeme rada motora a sluzi da kad bi klizna vrata slučajno stala (neki razlog kamen , kvar mehanizma za okretanje i drugo) da motor ne bi nastavio gurati dok ne bi pregorio , ta opcija može biti 15 – 80 sec .

7 . –snaga motora za krilnu ogradu – sluzi da motor ne mora gurati uvijek pod svojim punim opterećenjem nego se ta snaga da regulirat u postocima snage od 10 – 100% njegove snage .

8 . – zatvaranje nakon prolaska – ta opcija sluzi da kad odlučite izići recimo van ili unutra otvorite vrata i dok god ne izađete ili uđete vrata čekaju ili jednostavno ako imate automatsko zatvaranje nakon zadanog vremena se sama zatvore .

9 . – upozorenje prije kretanja krilne ograde – ta opcija sluzi da prilikom davanja komande da se vrata otvore ili zatvore jednostavno signalna lampa počne davati upozorenje da se nešto dešava s dotičnom kliznom ogradom postoji mogućnost podešavanja od 1 – 3 sec prije kretanja krilne ograde

10 . – otvaranje samo jednog krila.

11 . – vrijeme kašnjenja vrata 2 - Ta opcija sluzi kad nemate svoj prostor okomito postavljen na cestu pa dolazi do velike razlike u vremenu radu motora 1 i 2 jako interesantna opcija .

Da bi motori za krilnu ogradu mogli otvarat ta ista vrata potrebno ih je pričvrstiti za vasu ogradu . To se radi na način da se direktno zavare za ogradu ili pričvrsti vijcima a drugi kraj se pričvrsti za stup . Tu zna biti dosta problema jel ti motori iziskuju svoj prostor prilikom vrata u otvorenom položaju tako da inzistiramo savjetovanje sa stručnom osobom prije same izvedbe krilnih vrata . Na motore se može montirati senzore koji služe za kontrolu zatvaranja vrata . U ovome slučaju za krilna vrata preporuka je ugrađivanja duplih senzora radi totalne kontrole prolaza . sta to točno znaci ? Recimo na primjer .....kad bi vas auto došao slučajno do vrata sa unutarnje strane a neko pokusao otvorit vrata ti ih senzori ne bi dozvolili otvorit , dok recimo idete sa vanjske strane vrata bi se ne smetano i dalje otvarala . Isto tako se mogu montirat baterije koje služe za pokretanje motora za slučaj nestanka električne energije . Signalna lampa koja upozorava da se sa ogradom nešto dešava ? ili kada dolazite kuci jako teško je primijetiti da se vaša krilna ograda počela otvarat , jednostavno se naviknete na lampu koja je već uočljiva sa 50-tak metara prije i signalizira vas da se je krilna ograda počela svoju radnju otvaranja .

Vrste motora za otvaranje krilnih ograda ( vrata )

 Motori za krilna vrata do 2 metra ruke

 Motori za krilna vrata do 2 metra škare

 Motori za krilna vrata do 3 metra ruke

 Motori za krilna vrata do 3 metra škare

 Motori za krilna vrata do 5 metra ruke

 Motori za krilna vrata do 3 metra PODZEMNI

 Hidraulični motori za krilna vrata do 3 metra sa velikim brojem otvaranja ruke

Na vama je da si želite priuštiti automatizaciju kolnog prolaza po Vašoj mjeri , a na nama je da Vaše zahtjeve ostvarimo.

Copyright by KVOLUN © 2012 Uvjeti korištenja